Sweet Moment For Me

Alhamdulilah. Berkat kesungguhan, pertolongan dari Allah, keluarga, si dia dan kengkawan, akhirnya dapat juga tamatkan Degree. Mula-mula memang tak yakin nak amik fast track Diploma-Degree sebab waktu diploma Lina tak pernah pun dapat DL. sipi-sipi je macam angin lalu si pointer tu nak ke 3.5. tapi tapi..... time Degree Lina dapat DL untuk empat sem. hanya satu sem je tak DL. syukur sangat-sangat sebab ni lah hadiah terbaik untuk mak and abah. I'm proud to be your daughter.


untuk kekasih hati ----> Wan Muhammad Hafiz Zakaria, terima kasih sebab selalu bagi kata-kata semangat untuk berjaya and sediakan kelengkapan belajar. Time pindah rumah sewa pun sayang juga yang temankan ayang. Meja belajar pun sayang yang sediakan semata-mata nak ayang belajar dengan selesa. Terima kasih untuk semua tu. Ayang tak kan lupa pertolongan sayang.



thank juga pada adik-beradik yang selalu tolong dari segi kewangan. terutamanya pada kakak. yela, time diploma totally kakak support sebab memang tak apply loan PTPTN sebab malas nak bayar hutang banyak-banyak.


pada sahabat, kawan and rakan ----> izzati manaf, aisyah azhar, hidayu rahim, nurul izzati mahadi and yang tak disebutkan nama, thank sebab banyak membantu and sama-sama harungi zaman susah senang waktu belajar. rindu zaman tu.



0

0 comments: