aku RINDU zaman nie

Assalamualaikum

malam ni, tiba-tiba aku rindu zaman belajar. bila dah habis belajar, mula teringat sweet moment dengan rakan-rakan yang satu kepala. nakal x ingat. ni lah manusia. x pernah puas. bila nga belajar, excited nak cepat habis, kerja and kahwin. but now, meroyan nak zaman dulu kala. padan muka. kalau dulu, study, makan, wat assignment sume sama-sama. aishhh.. sekarang hanya mampu tengok update kengkawan melalui facebook and twitter je. nak jumpa, tunggu time konvo nanti. sebab masing-masing duduk jauh. sorang kat sabah, sorang kat pahang, kelantan and klang. yeah !!! convo, im waiting for u this coming December . 

memori yang aku paling ingat, aku n bff yang lain jalan kaki sama-sama semata-mata nak makan yong taufu. kedai ni sebelah sungai. cool and tenang giler makan kat sini. yongtaufu ni memang superb habis. sedappppp. sampai sekarang aku teringin nak makan lagi. tapi xdapat makan yongtaufu tu, aku bantai je johny's wat pengganti. 



so , kalau korang still study lagi, hargai masa korang dengan kengkawan korang. love and appreciate them. untuk Aisyah (aca), Hidayu (ayu), Izzati (atie), & Hidayah (dayah) , aku sayang korang sangat-sangat. 
0

0 comments: